1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

可以追討嗎?

by Idlers @, Thursday, January 21, 2021, 14:38 (1163 天前) @ 打工仔

我想問合約寫左離職無公司假,但之前又簽左比我放,最後係我離職最後兩日同你講,個兩日係無薪假,仲要扣除勤工,係咁有冇得追討?由于係呢間工作左5年多,所以自己大意沒再去睇返當年入職所簽的合約內容,所以出現這個問題,希望可以知道有冇細少保障,一直以來上班只有早到沒有遲到,又沒早退問題,我自問對得起自己良心,其實放唔放個兩日唔係大問題,而且有幾多打工仔會沒事日日去睇合約上離職問題,HR最開始嘅時候就話,沒收到假紙話係我同事問題,最後發現早係離職前一個月已通知公司我放個兩日假,最後公司發現一早已經簽左名比我放,咁點解就唔可以係我之後離職一個月期間通左我係無薪假,仲要扣勤工,加埋最後係扣左大約計算有$1300,對低下階層1300可以食好多餐,如果一早提點一下就可以避免扣除咁多薪金,當然我自己都有錯沒留意清楚,但係我唔係文員,我唔會日日去睇公司條例,咁都唔使做其他工作,最後只係想知道可否追討到個少量勤工費也好,謝謝。

想問一下閣下在這間公司做了5年多,平時每個星期有沒有滿18個小時以上的工作時間?平時在公司,除了沒有年假以外,其他例如假日薪酬,有薪病假有沒有享受到呢?離職是辭職或是解僱?


完整文章:

 此主題 RSS Feed