1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

工傷病假錢

by Chan @, Friday, April 09, 2021, 17:23 (1084 天前) @ Lara

如閣下僱主停止支付4/5薪金而僱員覺得傷勢未有好轉,閣下應向勞工處提出要求醫生作檢查,判斷屬工傷是否已痊癒。一切爭議需根據勞工處所提供的醫生為準。

你好,請問你講既向勞工處要求醫生作檢查,係唔係即係判傷?定係我要另外要求搵醫生檢查?因為我一收到信之後,勞工處亦都打電話俾我,叫我去交假紙,我上到去之後,佢就幫我排期判傷,再同我講,我嘅工傷病假只可以去到判傷嗰日,因為生計問題,如果佢唔出5分4,我可能逼住要復工,而家最大問題係,我會唔會拎得返呢兩個月同去到7月判傷果日嘅5分4,如果判傷之後,係有機會拎唔番,我可能真係要未好返就復工,但又擔心未好返就復工,會好易再傷,謝解答。


完整文章:

 此主題 RSS Feed