1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

有關工傷

by Ms Che @, Hong Kong, Friday, July 09, 2021, 22:32 (993 天前)

大家好,
本人的個案比較複雜

本人為一間公司員工,負責管理店鋪,因店鋪清潔被商場投訴
本人於是以私人名義請了商場的其中一位外判清潔工幫忙清潔

1)我每次支付250元費用,不是時薪,因為我不知佢幾時開始、幾時結束,只知佢邊一日有番過

2)一星期大約三天,每次佢工作不到 2小時

3)沒有提供工具

4)在店鋪收工後才開始清潔


最近佢一次做野時意外滑倒,但當晚比人觸摸過傷處 (有相) 及 無即時去醫院,第二天自行去醫院
佢要求我幫佢報工傷,及話我公司有請佢,但公司係完全不知情,我原本係想少一件事先私人搵佢做清潔

現在佢去勞工處報左工傷

請問:
1) 我同佢算唔算有僱佣關係 (我是主張沒有的)
2) 佢會唔會搞到我公司
3) 佢當天隻水鞋曾經踩到過蚊油,有差啲冼底過,但中間換左鞋,之後再換回果隻鞋幫我做野,就滑倒了,同埋有被第三方摸過傷處,呢啲會唔會作為理由?
4) 我其實係好驚佢有律師教路會要我賠好多好多錢,呢啲機會大唔大?
5) 佢報勞工處之前我其實搵過佢傾,我都願意賠 4/5 人工 賠足一年,但佢都去左報勞工處,你地覺得我要不要再搵佢傾多次私下和解?
6) 如果我主張我唔係僱主,勝算大嗎?


完整文章:

 此主題 RSS Feed