1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

拖糧及離職後fulltime變parttime計

by Raymond Yeung @, 數碼港, Saturday, August 10, 2019, 15:18 (1693 天前)

我Fresh grad在6月見工,Fulltime嘅程式員,7月中上任。
當時老細叫我6月中可以做著parttime先,適應下環境,7月會正式fulltime,咁係無任何合約下,我就6月中開始返parttime.
6月尾時,老細話parttime嘅人工要出cash, 一次過出。
7月中轉fulltime, 我問老細攞contract, 未有。
7月下旬終於有contract, 但係我未簽,因為:

  • 無試用期 (咁佢試我,我都要試佢)
  • 離職我要3個月通知,但公司只要俾一個月
  • 佢可以係不通知我嘅情況下更改我嘅月薪銀碼

我提出要求更改,係拖拖拉拉之間到咗7月尾,老細話我唔簽不平等條約就唔出糧俾我,同當我一直係parttime.
8月頭出6月parttime一個月糧,但到咗8月9號都未出7月中至7月尾嘅fulltime糧, 佢俾我嘅合約(我未簽,因為不平等)注明月尾出糧,過咗7日工資期,我就即日離職。

  • 因為上任時公司沒有提供電腦,所以使用私人電腦。公司要求我星期一8月12號帶私人電腦返回公司,在HR面前(即老細本人)清除所有資料,想問因為係私人電腦,我有什麼要注意?
  • 老細話因為我未簽約,所以7月中至8月9號會當我parttime咁出糧,但我地有口頭承諾7月中我就是fulltime (有對話whatsapp截圖),佢係咪要計返fulltime人工俾我?
  • 如果我星期一返工,呢3日(連10、11號星期六日,因為fulltime)洗唔洗出糧?
  • 如果我拒絕星期一帶私人電腦返回公司,佢可否告我偷公司資料?

謝謝
心急人
志豪上


完整文章:

 此主題 RSS Feed