1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

兼職拖半糧

作者: Corliss choy @, 發表於: 週一, 三月 18, 2019, 02:39 (1828天前)

2月24號辭職 正常應該要3號或4號出糧 但都係到固定出糧日 7號先出 但出左發現糧少左一半 問經理 話番工時間有啲出入 要check番cctv 作準先再出淨低嘅糧 但一直都未有反應 冇做任何野 3月8號又話系統出錯 計番好就會出番糧 但到依家18號都仲係未有 17號再問出到糧未 被告知乜原來仲未出咩? 幫我問下 但係講完又冇後續 我想問如果咁嘅情況 拖糧之餘 我可以有咩保障到自己權利 拖糧接近1個月 公司仍然冇任何反應 該如何是好?

兼職拖半糧

作者: 勞聯權益委員會 ⌂, 發表於: 週一, 三月 18, 2019, 16:09 (1828天前) @ Corliss choy

多謝 閣下查詢。

按《傭傭條例》,工資在工資期最後一天完結時即到期支付,僱主必須盡快支付所有工資給僱員,在任何情況下不得遲於工資期屆滿後 7 天。僱主如故意及無合理辯解而不依時支付工資給僱員,可被檢控,一經定罪,最高可被罰款 35萬元及監禁 3 年。

就欠薪問題,僱員應向公司反映其要求儘快支付欠薪。如公司拒付欠薪,僱員可就欠薪問題到勞工處求助。

如需進一步協助,請致電「港九勞工社團聯會」權益熱線 2779 3766儲先生/嚴小姐/陳小姐/何先生/邱先生聯絡。

主題RSS Feed
powered by my little forum