1. 如提問難以用文字描述,請致電下列電話號碼聯絡本會:
深水埗區:2779 7922
旺角區:2781 0983
2. 本會只以「勞聯權益委員會」帳號回應線上勞工法例問題,任何其他私人帳號之回應,本會均概不負責。
3. 網上回應僅供參考,受當事人提供的資訊是否清晰準確而有所影響。
4. 本網查詢眾多,團隊回應需時,敬請耐心等候。緊急查詢請不吝賜電工會,謝謝!

請我時口頭承諾咗月薪,但做幾日就話轉我做part time

by Sonic @, Friday, October 23, 2020, 12:12 (1253 天前)

新僱主好無良,請我嗰時就口頭承諾咗每個月月薪萬八,當時就信佢無簽約,但返工第一日就咩都無講叫我做嘢,就算老手你都要話我知啲嘢擺邊架痴線架咩,跟住做咗幾日之後今日就同我講話要其實我係part time得60蚊一個鐘
我想問下我咁樣可唔可以去勞工處到告佢,因為真係好無良咁樣呃我去做

請我時口頭承諾咗月薪,但做幾日就話轉我做part time

by Ms Wong @, Sunday, October 25, 2020, 00:42 (1252 天前) @ Sonic

我覺得除非有証明到佢有講過18000,咁佢話要改你人工,你唔同意,當佢炒你離職,追返18000(按返工日比例)。我有朋友都試過類似咁, 落左case, 不過追唔到,因為冇証據証明佢講過月薪...呢D無良僱主可能係慣犯

此主題 RSS Feed